RECENZE | Sarah Janet Maas – Říše Bouří

Název: Říše bouří
Série: Skleněný trůn (5. díl)
Autor: Sarah Janet Maas
Počet stran: 688
Žánr: fantasy/young adult
Vydáno: CooBoo, 2017

Na tuhle knížku jsem se těšila jak malá. Už od prvního dílu Skleněného trůnu jsem si tuto sérii oblíbila. Nejvíce mi přirostla k srdci Celeana (Aelin) a její přístup k životu. Obdivuju její umění tahat za nitky a její schopnost plánování. Ke konci jsem jen žasla. tuto mojí větu ale pochopíte teprve, až dočtete tuto knížku. Já sama jsem proti manipulaci s lidmi, ale tohle je něco jiného.

Ze začátku jsem fandila Celeaně a Chaolovi. Pak se ale rozešli a nakonec přišel Jeřáb. Myslím, že ti dva se k sobě perfektně hodí. Oba by za každého dali ruku do ohně a perfektně to dávají najevo.

Tato knížka je plná zvratů a nečekaných událostí. Je taky pěkně dlouhá, ale já jí hltala jedním dechem. Ten konec jsem rozhodně čekala úplně jiný a některá spojenectví, která v knize vznikla, jsem taky vůbec neočekávala. Nechci vám prozrazovat nic konkrétního, protože někteří lidé spoilery nesnáší. Já je taky nemám ráda a hlavně co se týče mých oblíbených knih. U filmů nebo seriálů mi to nevadí. Body dolů ale dávám editorce této knížky, protože v mé verzi se objevuje pár překlepů, která mi sice nevadí, ale neměly by tam vůbec být.

Hodnocení: 95 %

Obsah: Pro Aelin dlouhá cesta k trůnu teprve začala, ale už nyní je jasné, že bude plná zrady, nepřátelství a nevraživosti. Pokud si chce udržet korunu a ochránit své království, musí se spojit s lidmi, kteří až do teď byli nepřáteli a musí bojovat proti zlu, které se chystá pohltit celý svět. Zkáza se na ni řítí ze všech stran a jediná zoufalá možnost, jak přežít, je obětovat to, co miluje nejvíce na světě.

One thought on “RECENZE | Sarah Janet Maas – Říše Bouří