RECENZE | Bouřná vrána od Kalyn Josephson

Název: Bouřná vrána
Autor: Kalyn Josephson
Žánr: fantasy
Počet stran: 336
Vydáno: CooBoo, 2020

Poslední dobou mám problém, že mě knihy chytí třeba až po třetině děje… S touhle se mi to nestalo. Po dlouhé době mě chytla kniha téměř hned a já jsem ji od tý doby nepustila z ruky.

Kombinace magie, vran a několika odlišnejch království mě opravdu pohltila. Hlavní hrdinka, Anthia, se ze silné vraní jezdkyně stane pomalu troskou a vězněm ve vlastní mysli a pokoji. Její cesta za vylíhnutím posledního vejce a bojem se svým budoucím manželem mě bavila. Příběh je napsaný velmi čtivě a chytí za srdce. Tento jedinečný svět mě opravdu pohltil. Trochu mi to připomíná sérii Skleněného trůnu od Sarah J. Maasové… ale jen tím, že princezna zachraňuje svoji zemi a svět. Mám ráda silné ženy, které se snaží něco dokázat a jsou schopny nejen pro to udělat cokoliv, ale také sjednotit dříve rozdělené.

Popravdě jsem si původně myslela, že je to standalone (pozn.: kniha, která nemá další díly)… Byla jsem velmi překvapená když jsem zjistila, že to má mít další díl (a pravděpodobně ne jediný). Už teď se těším na pokračování vraního dobrodružství! A kdyby to šlo, chtěla bych jedno vejce pod stromeček prosím!

Hodnocení: 94 %

Obsah: V tropickém království Rhodaire jsou vrány, vládnoucí magií živlů, běžnou součástí každodenního života… dokud k nim nevtrhne Illuciánská armáda a všechno nezničí. Princezna Anthia se od té chvíle utápí v depresích a jediné, nač dokáže myslet, je obrovská ztráta a prázdnota v jejím srdci. Její sestra Caliza má mezitím plné ruce práce s troskami království, jenž po smrti matky skončilo na jejích bedrech. Ale když je Caliza přinucena souhlasit se sňatkem mezi její sestrou a illuciánským korunním princem, Thiu to konečně přiměje vylézt z postele. A poté co v ruinách hnízdiště nalezne poslední nepoškozené vejce, vymyslí dívky nebezpečný plán – nechat tajně vylíhnout vejce a získat zpátky, co jim nepřátelé vzali.

One thought on “RECENZE | Bouřná vrána od Kalyn Josephson