RECENZE | Navždycky od @nofreeusernames

Název: Navždycky
Autor: Nofreeusernames (Olga Zbranek Biernátová)
Žánr: dívčí romány
Počet stran: 304
Vydáno: CooBoo, 2020

Pamatuju si, když jsem ještě tohle četla jako Storku v aplikaci. Chytlo mě to za srdce. Bylo to oddechové, psané lehkým tónem a romantika každým coulem. Kniha je úplně stejná. Chytí vás za srdce a nepustí až do konce. V pátek večer jsem začala (po dočetní třetí Nikdynoci) a v sobotu jsem skončila. Nekecám, fakt!

Příběh Mei Bradleyové, která miluje stereotypy a nesnáší změny a Liama. A hlavně… miluje čokoládu, bojí se výtahů. Její nejlepší přítel snad už od školky je Travis. Jak se seznámili? Plácáním báboviček na písku. Život na střední škole není procházka růžovou zahradou, speciálně, když se pohádáte se svým nejlepším přítelem a naštvete Liamovu přítelkyni, Vanessu, v jednom dni.

Tento příběh je klasickej slaďák, který zhltnete skoro na posezení. Jako Mei čokoládu. A je tak skvěle napsanej! Takhle psát jsou moje celoživotní cíle, nejen knihu a příběhy, ale i krátký texty na sítě. Protože je to až exterémně čtivý. A už jsem říkala, že vás to nepustí? Tleskám a klaním se autorce, která to napsala (hlavně) kvůli fanouškům a dalšímu LEGU. Ne vážně, je to skvělý a určitě doporučuju číst, pokud máte volný den a milujete šťastné konce (stejně jako Olaf z Ledového království).

Musím ještě uznat kvalitu výroby této knihy a speciálně jejích desek. Kromě toho, že je obálka naprosto nádherná, je taky pěkně pevná. A držet knihu otevřenou tak, aby se dalo pohodlně číst, je pěkná posilovna na ruce, opravdu!

P. S.: Druhý díl je v procesu výroby.

Hodnocení: 95 %

Obsah: Mei Bradleyová se pomalu smiřuje s tím, že dopis z Bradavic už nedorazí. Tuhle nespravedlnost naštěstí zmírňuje čokoláda, kterou fakt miluje! Když už jsme u toho, miluje i svého nejlepšího kámoše Travise, ale to mu nemůže říct, aby všechno nepokazila. U jejího úhlavního nepřítele Liama není co pokazit, protože s tím válčí už od třetí třídy. Přestane Liam někdy prudit? Uvidí Travis v Mei víc než jenom kamarádku? A dojde konečně i na vysněné rande?

One thought on “RECENZE | Navždycky od @nofreeusernames