RECENZE | Miluju tě. Já vím od @Nofreeusernames

Název: Miluju tě. Já vím
Autor: Nofreeusernames
Žánr: dívčí romány
Počet stran: 280
Vydáno: CooBoo, 2021

Tato kniha vznikla díky aplikaci Storki (=chatfiction, příběh ve formě chatu) a jednom velmi čteném příběhu. První díl této série se jmenoval Navždycky a pokud čtete tuto recenzi tak hádám, že toto všechno už víte. Recenzi na něj si můžete přečíst TADY.

Teď již k Miluju tě. Já vím, která se nesla v duchu prvního dílu – jak obálkou tak autorčiným stylem psaní. Velmi čtivý příběh a ta obálka! Nádherná obálka s hlavními hrdiny. Pro informaci – komu se nelíbí chat fiction, ten se přes toto asi nepřenese. Mě to moc bavilo, taková klasická letní oddechovka akorát na dovolenou. Takže doporučuju si to vzít s sebou letos, pokud ji máte v plánu číst!

Jak jsem již říkala – jazyk autorky, respektive její styl psaní se naprosto neliší. Tato kniha, která na první díl volně navazuje (takže ne, nevadí že jste ho nečetli), je stejně čtivá. Bohužel oproti prvnímu dílu jsem našla pár stylistických chyb a opakujících se slov (které se asi zapomněly po editaci vymazat). Na jedné stránce jsem objevila zvláštní barevnou skvrnu, která nevím odkud se vzala..

Nechci se moc opakovat, takže tato recenze bude asi kratší.. ono, k těmto oddechovým slaďákům se nic moc říct nedá. Postavy mě bavily, bavil mě jejich vývoj. Líbí se mi, že výjimečně není bohatá středoškolačka královnou vesmíru. Ačkoli se v příběhu objevila klasická dějová linka těchto knih (dají se dohromady, je to skvělý, pak je problém, rozejdou se nebo rozhádají, a pak se zas dají dohromady a je to skvělý), vůbec mi nevadila. U těchto knih to většinou tak nějak očekáváte. Nečteme je pro nějaké skvělé obohacení, ale kvůli odpočinku… Proto se jim říká oddechovky.

Po začtení jsem ji přečetla pomalu za jedno odpoledne, takže velmi doporučuji všem, co mají rádi tyto slaďáky.

Hodnocení: 92 %

Obsah: Nejtěžší cosplay? Být sama sebou na střední! Volné pokračování bestselleru Navždycky.
Avy si skoro nikdo nevšímá. Sice jí tak projde kdeco, ale jinak jí to pěkně štve. Na Instagramu je však populární skoro jako Baby Yoda a její cosplaye mají tisíce lajků. To hezouna Chrise Cartera žere celá škola nonstop – včetně Avy. Jenže co z toho, když s ním nedokáže ani mluvit? S tajemným klukem, co jí začne psát, tenhle problém nemá. Z rande naslepo se ale většinou vyklube průšvih, takže mise zní jasně: odhalit jeho identitu, než Avu najde sám.